Tuesday 20 July 2010

Lenggong Valley: Hanya yang kurang waras tidak percaya Anwar berjuang utk Yahudi

Terjemahan Lenggong Valley:
Macam mana untuk mendapat sambutan "permaidani merah" di Pentagon?
Kontroversi terbaru Ketua pembangkang yang tidak berparti, Anwar Ibrahim, apabila dihentam habis-habisan oleh media arus perdana Amerika berikutan pendirian anti-Yahudinya di Dewan Rakyat kini semakin rancak.
Kontroversi tersebut membakar dirinya dengan marak walaupun dia bersusah payah menghilangkangkan diri daripada gerombolan Pakatan Rakyat di Malaysia yang menghadapi pelbagai masalah dan cabaran.
Kini, Anwar macam cacing kepanasan membelit cerita selain cuba menepis pelbagai persoalan dan isu dalam usaha memboloskan diri daripada perangkap yang diletaknya sendiri, tetapi memakan tuan.Minggu lalu semasa berucap di persidangan Perdana Global Foundation Peace Organisation (PGPO), mantan Perdana Menteri ke 4 Malaysia Tun Mahathir berkata," Sekiranya Anwar setia kepada tuannya, iaitu Yahudi, dia tidak mungkin akan dapat menunjukkan kesetiaan ikhlas kepada Malaysia."
Lantaran itu, kerana terdesak dan seperti dijangka, dia memutar belit fakta hingga sanggup berbohong kononnya dia bukanlah "anak emas Yahudi."Kini, tidak dapat dinafikan Anwar sebenarnya "Anak Emas Yahudi Neo Con" di Malaysia.
Semasa dia menjadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan pada 1997, Setiausaha Pertahanan Amerika William Cohen memberikannya "Layanan Permaidani Merah" ketika membuat lawatan ke Pentagon. Dia mempunyai hubungan rapat dengan bekas Setiausaha Perbendaharaan Amerika Robin E. Rubin, bekas Setiausaha Negara Amerika Madeleine Albright, bekas Presiden Bank Dunia Paul Wolfowitz dan James Wolfensen.
Setelah keluar dari penjara berikutan pembalikan hukuman liwat oleh Mahkamah Persekutuan pada 2004, Anwar berlepas ke Munich, Jerman untuk kononnya menjalani rawatan ortopedik. Semasa dia di hospital, Albright bergegas terbang dari Washington DC untuk menziarahnya.Sekarang pecahlah tembelang Anwar. Pelbagai organisasi cetusan ideanya yang berselindung di sebalik usaha berasaskan komuniti seperti siri perbincangan intelek di Malaysia untuk kononnya memperjuangkan "Demokrasi, Kebebasan bercakap, dll." sebenarnya dibiayai oleh organisasi-organisasi didalangi Yahudi, termasuk Heritage Foundation dan Foundation of the Future.
Bertolak daripada ini, PKR sendiripun mendapat pembiayaan terus daripada tokoh korporat dunia, seperti George Soros.Perkaitan dan kepentingan Anwar dengan lobi Yahudi di Amerika begitu penting hinggakan pada setiap ceramah politik yang di hadiri Anwar, seorang atase politik dari keduataan Amerika di Kuala Lumpur pasti akan hadir sama.
Kehadiran atase politik tersebut jelas membuktikan pembabitan rapat CIA dengan agenda politik Anwar Ibrahim.Tiris sekali alasan Anwar apabila berdepan dengan pendedahan ini. Mungkin hanya mereka yang kurang waras mempercayai Anwar bukan petualang Yahudi di Malaysia.
-Terjemahan post blog Big Dog.

1 comment:

Anonymous said...

Kalau nak permaidani merah, pergi KAmdar, beli satu, jalanlah atas permaidani tu. tak habis habis dengan dengki kamu pada Anwar.

sri hartamas